فک . فامیله که ما داریم؟؟؟؟!!!!
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم. خیلی خوش اومدید. لحظات خوشی رو براتون آرزو می کنم. برای بهبود وضعیت وبلاگم، لطفا نظر بذارید. هر چه که دل تنگتان خواست بگویید. من بگوشم. بازم میگم:مررررررررسییییییییییییی!
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 4643
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->


کد آهنگ
آلیوم




 

*دارم غر می زنم این چه قیافه ایه که من دارم... عمه ام می گه: غصه نخور، زشت ها خوش شانس ترن!!

عمه است ما داریم؟

 

*داداشم زندگیشو داده یه تبلت خریده، اون وقت بابام به تبلتش می گه: پاره آجر!

بابای باحاله ما داریم؟

 

*خواهرم به بچه اش واسه اینکه شیرینی زیاد نخوره و دندوناش خراب نشه، گفته شیرینی ها رو شمردم، یه دونه اش کم بشه می زنمت. بچه هم وقتی همه خواب بودن رفته همه شیرینی ها رو نصفه گاز زده که تعدادش کم نشه!

آخه این خواهرزاده با استعداده که ما داریم؟

 

*18 سال رفتیم خونه داییم، عیدی نداد... امسال نرفتیم، به همه عیدی داده!

آخه این فک و فامیله که ما داریم؟

 

*داداشم کچله. یه بار به جای شامپو اشتباهی به سرش کف شوی شوما زده!! بهش می گیم: خب روی قوطی رو نخوندی، نوشته کف شوی شوما؟ می گه: چرا خوندم، ولی نوشته بود برای سطوح صاف!

داداشه کچله ما داریم؟

 

*من هنوز سر اون عیدی هایی که ازم می گرفتن و

می رفتن واسم حساب بانکی باز می کردن، اما هیچ وقت ندیدمشون، با خونواده ام درگیرم!!

درگیریه خونوادگیه ما داریم؟

 

*مامانم امروز با چشمای اشک آلود اومد طرفم و گفت: پسرم، تو رو به جوونیت قسم، تو رو به روح پدر مرحومم قسم... دیگه... قاشق تو این ظرفای تفلون من نزن!

مامانه احساساتیه ما داریم؟

 



نظرات شما عزیزان:

پریسا2013
ساعت17:53---25 مرداد 1391
همش از تو تلتکست خدارو شکر تلتکست ساخته شد وگرنه تو بی مطلب میموندیپاسخ:فدات بشم همه چیو که نباید جلوی این عزیزان بگی. بابا ابرو دارم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, :: 10:29 ::  نويسنده : zoha